Kundservice
Kontakta oss
08-440 32 00

Kundservice

Vi hjälper dig gärna med allt från ditt sängköp till information om våra produkter, befintliga order, leveranstider eller våra allmänna villkor. Här är några av sätten du kan nå oss på.

Telefon

08-440 32 00

Växeln öppen vardagar 11-17

Vanliga frågor

Hur gör jag en retur?

Hur gör jag en reklamation?

Hur gör jag en reklamation?

Kan jag ångra ett köp av en beställningsvara?

Hur fungerar prisgarantin?

Hos oss ska du alltid känna dig säker på att du får bästa service när du handlar, därför har vi prisgaranti på sängar och bäddmadrasser. Det betyder att om du hittar en likadan produkt till ett lägre pris någon annanstans så matchar vi priserna.

Villkor för erbjudandet:

  • Vi prismatchar mot alla svenska online-aktörer och fysiska butiker.
  • Prisgarantin gäller endast på sängar och bäddmadrasser, både online och i butik.
  • Det lägre priset måste vara ett ordinarie- eller kampanjpris.
  • Prisgarantin omfattar inte utförsäljning eller produkter sålda i begränsat antal. Den gäller inte specialerbjudanden som kräver särskilda åtgärder, t.ex. först till kvarn.
  • Priset hos den andra aktören måste vara aktuellt och du måste kunna styrka det lägre priset med t.ex. foto, annons, länk eller annat försäljningsmaterial.
  • Prisjämförelsen gäller mot aktuella annonserade priser. Med annonserade priser menar vi pris angivet på t.e.x butiksskyltar, webben eller i tryckt annonsering.
  • Produkten med det lägre priset måste vara identisk med den produkt vi erbjuder.

Vad kostar frakten?

Hur lång är leveranstiden?

Hur fungerar hemleverans?

Vad gäller vid ej uthämtat gods?

Hur gör jag om jag vill ändra min adress?